Möjligt?

Imorgon kommer det ultimata testet. Är det möjligt att klara en 15 poängs kurstenta om läkemedels verkningsmekanismer genom att plugga i en vecka.
Känner mig extremt säker på utgången.

Som ni förstår har jag inte gjort något annat än plugga. Inte tid att varken skriva eller läsa bloggar.

Imorgon efter tentan bär det iväg till goda vänner där vi planerat att stanna till lördag. Säkerligen god mat och trevligt sällskap. Inte illa.

Och nu är jag less på att vänta. Jo, du vet vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: Monika

Japp jag vet

2010-10-28 @ 22:29:29
Postat av: Storasyster

Jag vill inte heller vänta nå mer...

2010-10-29 @ 07:02:38
Postat av: Linda

Jag vill inte heller vänta nå mer! :P

2010-10-29 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0