Kalasdags igen

Nu är kalaset överstökat. De verkade ha jätteroligt di barna. Fanny hade bjudit 8 stycken men slutade med att de blev 8 totalt istället för 10. Gör inte mig något. Var ganska lagom tycker jag. Hur i hela fridens namn skulle det rymmas fler i vår lilla lägenhet.



Ankor



Presentöppning



Min vackra stora flicka och lilla söta Alva. En favorit hos båda mina flickor.



De bästa



När Ellen inte ser sur ut så ser hon ut så här direkt hon ser en kamera. Roligt att fota henne :P



Kalasflickan med en pose som vanligt :)



De gär bilderna ritade jag som ledtrådar till skattjakten. Eftersom inte alla kan läsa så ritade jag istället bilder på stället där de kunde hitta nya ledtrådar som till slut ledde fram till skatten. Det bästa om man frågar barnen, godis alltså. Haha, ingen karriär som konstnär för mig. Att det ska vara så svårt att måla en mattpiskställning och ett bord :D Jo bilderna till vänster föreställer alltså det.



Bild på tårtan efter förfrågningar av Sussie. Den är målad och inte inte lika fin som dina tårtor. Men den var ganska fin ändå. En operatårta från Gammelstads konditori och kafé.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag tyckte att bilderna du målat var riktigt fina :)

Tårtan var också fin! :)

2010-10-18 @ 02:32:38
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0