Prommisar

Har börjat med promenader nästan varje morgon innan frukosten. Bara en 30-45 minuter men vad jag har hört så är det som att gå dubbla sträckan när man gör det före frukost. Så skönt och man blir lite piggare iaf. Hjälper väl inte sådär jättelänge. Varje gång jag tar upp farmakologiboken så somnar jag :P
Ett pass aerobic dance bidde det också nu ikväll. En koreografi som jag aldrig provat förut. Skitkul! Svårt att hänga med dock första gången.

Har fått kläderna nu jag beställde. Funderar fortfarande om jackan och polotröjan. Satt inte så dåligt som jag trodde. Synd att det är så mörkt i vår hall. Man ser ju knappt hur man ser ut. Kanske förklarar varför jag aldrig upptäckt att mina favvobyxor är alldeles för stora förrän jag såg det på korten jag la ut häromdagen. Kanske måste fota mig själv för att se. Ellens lila jacka blev då en hit iaf :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Men KUL när kläderna är för stora!! Heja dig!!

2010-09-29 @ 20:37:37
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0