What?

Jag är mållös. Barnen somnade direkt vi la dem. När hände det sist? Sååå skönt att slippa en massa bråk på kvällen. Gå och lägg er! är en mening som i vanliga fall yttras sisådär 20 gånger varje kväll. Första gångerna med normal ton, följande med irriterad ton och senaste med upprörd ton. Ikväll yttrades meningen endast en gån, och de lyssnade. I am amazed!

Ännu mer tur idag. Fick mig en telefon. Min billiga telefon la av för ett tag sedan så jag har haft en lånad. Kom väldigt lägligt. Tack!
Jättefin är den och precis en sådan jag funderat på att köpa. Att allting tar sådär tio gånger längre att göra, det är detaljer. Touchskärm är liksom inte att leka med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0