Dagen D är över

Äntligen är denna kurs över! Förhoppningsvis. Om jag nu inte diagnostiserat patienterna fel eller satt in helt galet fel mediciner så att jag dödat någon av dem. Vore väldigt obra.
Skrev då så pennan glödde i 5 ½ timmar och slog frenetiskt fram olika mediciner i fass. Så länge har jag aldrig någonsin skrivit en tenta. Verkar likadant för alla övriga i klassen så kan ju inte betyda att just jag är seg. 15 stycken A4 blev resultatet. Jag gissar att det kommer att dröja länge innan vi får resultatet på tentan...

Väl hemkommen påbörjades tvätten. Jösses vad jag varit slö med att tvätta på sista tiden. Jösses vad tvätt det innebär. Men nu är tvättkorgen tom och jag ska gå och sova i nytvättade sängkläder.

Imorgon ska jag göra något så roligt som att städa. Och handla. Tror nog att Ellen förväntar sig tårta på födelsedagen. Och även en present kanske också.



Min lilla kanin som snart blir stor. Eller ja det är hon ju redan. Hon blir ju bara 2 dagar äldre än vad hon är nu. Men 5 låter så gammalt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0