Dagens pass

Idag har jag lyckats plugga. Wiehoo. Det var ju inte så farligt. Jag är bara så fruktansvärt trögstartad.

Har även hunnit med 2 timmars tränning. Zumba följt av spinning. Och inte vilken spinning som helst. Nä jag lyckas boka in det tuffaste spinningpass jag någonsin varit med om direkt efter jag dansat zumba. Tänk er att cykla i uppförsbacke i 45 minuter varav 40 av dem stående. Inte var det heller någon minibacke. Nä, från ganska rejäl lutning till sjuhelsikes brant lutning. Har aldrig någonsin vridit den där spaken till så mycket motstånd som idag. Och inte så många gånger heller.

Nu tänker jag slöa resten av kvällen. Det är jag då värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0