Hur gick det sen?

Blev det så mycket slöande då? Nä inte funkar det med en liten Ellen som ropar mamma ungefär varannan minut och inte kan sova. Hon har ofta problem med det. Till slut blir hon väldigt upprörd för hon är ju verkligen trött.

Har glömt att skriva hur det gick med mitt mål. Jag klarade det inte. 0.6 kg ifrån. Jag ser det inte som ett misslyckande. Jag har gått ner mer än 15 kg. Jag väger mindre än vad jag gjort på många år. Jag har 5 kg kvar till min "innanbådagraviditeternavikt" Har 10 kg kvar till när jag var som smalast. Efter min utlandsvistelse när jag antagligen promenerade bort några kg och samma sommar som jag och Jonas blev tillsammans. 7 ½ år sedan. Är väl dags att jag når den vikten nu. Minus ytterligare några kilon.  

Vad ska jag träna imorgon då? Funderar på Bodystep men är samtidigt sugen på Bodypump...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0