Lördag

Det blev Pumpen idag. Så härligt det är att ta ut sig. Hade dock forfarande svårt att komma ihåg vad jag skulle ta för vikter till vilken övning. Men nu känner jag mig säkrare till nästa gång. Tordes lägga på mer än sist så nu känns det ganska bra. Bara rygg som behöver något extra kg. Den är starkare än jag trodde :P

Resten av dagen har spenderats hos en nyvunnen vän. Ännu mer intag av fika. Ojoj, vad det har blivit mycket fika den här veckan. En ätarvecka har det varit. Nästa vecka är det skärpning. Inte för att jag mår dåligt eller känner skuld över det utan för att jag känner att det är inte bra för kroppen. Sockret gör mig trött och ger mig uppsvälld mage. Som att den inte är nog stor redan :D

Imorgon är en dag med besök till Vändträsk och förhoppningsvis smaska på smörgåstårta. Jag klagar inte. Ibland har man det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0