Morotar

Inte mycket som händer här. Äter en morot och förbannar det här veckan innan mensen-suget. Varenda gång så undrar jag vad nu som hänt när jag känner för att trycka en chokladkaka i mega format samtidigt som jag äter chips och tårta. Typ. Gör ju inte det. Eller ja, någon gång har det säkert hänt :P Ikväll blev det istället en halv hembakt mjukkaka med ost på. Och såklart moroten. I megaformat. Är dömätt nu. Efter ett tag kommer jag ju då på varför. Jo jag ska den där förbenade mensen i slutet av veckan.
Den är ju verkligen ett gissel för oss kvinnor. Så onödig. Förutom när man ska skaffa barn då vill säga. Då kan den vara bra. Tänk om karlarna skulle få prova på det bara en gång! Blöda som en stucken gris, ont i magen och konstant sugen på egentligen vad som helst och ingenting. De skulle inte klara det länge. Vi kvinnor är nog av det starkare virket. Annars skulle väl inte vi få ta hand om barnafödandet heller.

Tror ni inte att jag nu fast jag är dömätt fortfarande är sugen på något?! Haha

Studytime för resten av kvällen. Tenta på fredag. Går bättre med pluggandet. Lyckats få upp motivationen lite. Kom ju lagomt innan tentan iaf. Det får man vara nöjd med. Värre om det kommit efter tentan. Eller ja, det får ju gärna fortsätta eftersom jag har en tenta igen. Och igen. Och igen. så fortsätter ändå tills terminens 7(!) tentor är gjorda. Nu kan man tro att jag borde gräva ner mig. Men inte det. Tänker jag då inte alls göra. Jag lever på min tjurighet. Så det så!


Kommentarer
Postat av: Julia

Dom är väl lite sisådär.. Men det får bli en senare fråga isf! :-)

2011-02-07 @ 22:19:09
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0