Önska mig lycka till!

Nu äntligen klockan 1 är jag färdig på med förberedelserna inför seminariet imorgon. Nu är det bara att hoppas jag blir godkänd på det. Wish me luck!

Skolan hela dagen lång. Kommer att fortsätta i samma spår ända fram till tentan nästa fredag. Som jag förövrigt trodde skulle vara på tisdag. Snacka lättnad. 3 extra dagar att plugga. Eller iaf 2 ½. Jonas syster fyller 30 på onsdag så jag skulle tippa att det blir ett besök till Ökx.
Borde vara en påminnelse om att jag närmar mig de 30. Men inte då. Jag är ju bara 25. Fyller 25 om 3 månader. Igen.

Dagens träning blev ett Bodystep-pass. Hade nog lyckats förtränga hur jobbigt det är. Glad att jag gjort det förr iaf, då är det ändå inte så svårt att hänga med på en ny koreografi. Iofs så blir det också jobbigare när man hänger med :P Det är ju det här jag gillar med träning. När man kör slut på sig själv. När man verkligen kämpar sista låten för att orka hålla ut. Och man lyckas. Det är en sådan härlig känsla. Då blir man stolt över sig själv. Tycker att vi svenskar borde vara bättre på att skryta om sig själv. Frångå jantelagen iaf ibland. Och säga att f*n vad bra jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0