Tiden

Just precis nu vill jag ha mer tid... Till min familj. Till mina vänner. Till ännu mer träning. Till att bara slösurfa på internet. Till att bara vara.

Jag tog en paus i pluggandet för att träna lite Aerobic styrka. Roligt men tränar hellre mer intensiva pass. Nu blev det ju iofs ganska ointensivt eftersom jag inte kunde koreografin. Men det är som ändå inte som Bodystep eller spinning. Då är man skakig i benen, knallröd i ansiktet och svetten rinner. Det är så träning ska vara!

Lite less fortfarande på mitt sug som säger till mig att äta allt gott jag hittar. Tur att vi knappt har nåt då. Lättare att undvika då.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, varför kan inte dygnet ha lite fler timmar?



Och TACK! Men hade dock en tom mage där så den såg förjäkla smal ut! Sen så döljde jag ju det "härliga" efter-graviditeten-pluffset ;-)

2011-02-08 @ 22:06:37
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är som en 10 cm lång del just längst ner på min mage som hänger och är lite skrynklig :-P blir bara värre ju mindre magen blir! du får se nästa gång vi ses haha ;-)



Jo, det är samma pass överallt! :-) Du vet när man står framåtlutat och så ner med stången till knäna - dra upp till stående. eller ner till knäna - upp till höfterna - ner till knäna - upp till stående. Det är rodd! Man gör det både under uppvärmningen och en gång under passet!



Nu skriver jag totala vikterna..

Uppvärmning: 7 kg

Ben: 9 kg

Bröst: 5 kg

Rygg: 9 kg



Och när vi kör lösa vikter använder jag 2 kg/arm till triceps och 1/kg arm till axlar.



Och för mig känns det bra! Verkar ju dock vara omöjligt för mig att få träningsvärk.. Fick efter de 2 första pumppassen. Hoppas på lite imorgon också. Min medlemstränare vet som inte heller vad det kan bero på, eller alltså hon trodde inte heller jag körde med för lätta vikter.. Men får ju se på tisdag om jag lyckats bygga något. Dessvärre har det ju inte blivit så mycket träning så jag kanske inte får några resultat på muskelsidan ändå, men jag blir som frustrerad!



2011-02-08 @ 23:21:55
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag glömde ju biceps! Där kör jag 7 kg totalt också, provade 9 igår men det blev alldeles för tungt! Första passet körde jag 5 kg genom hela, sen har jag testat lägga på lite nya vikter varje pass och nu känner jag att jag har hittat något som passar mig för tillfället! Ingen träningsvärk idag dock :-/

2011-02-09 @ 09:48:22
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Fick också värst i benen och jag känner faktiskt lite i hela kroppen idag! Inte värk, men när Gabriel kommer och hoppar på mig gör det förjäkla ont! :-P

2011-02-09 @ 17:49:37
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Fick också värst i benen och jag känner faktiskt lite i hela kroppen idag! Inte värk, men när Gabriel kommer och hoppar på mig gör det förjäkla ont! :-P

2011-02-09 @ 17:50:10
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Arilene

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-10-20 @ 10:22:06
URL: http://arilene.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0