Träning utan bil

Eftersom vi inte kan köra vår bil (ovanligt va?!) så skulle det ta mig 3 timmar sammanlagt från det jag åker hemifrån tills jag är hemma igen för att träna 1 timma idag. Jag måste då åka en buss som går 1 timma före för att ta mig dit i tid och sen vänta 30 minuter efter träningen för att ta mig hem. Promenera är inte heller aktuellt med tanke på avståndet. Någon tid skulle jag inte heller spara på det. Har valt ett gym som ligger nära skolan men långt härifrån. 7.5 km för att vara (ungefär) exakt. Känns som att träningen får vänta tills imorgon faktiskt.

Vad är det för fel på bilen denna gång då? Ja, oljetryckslampan började lysa när Jonas precis åkt hemifrån. Har man körkort (kanske annars också) så vet man att när denna lampa lyser stänger man av bilen och kör inte en meter. Finns stor risk att hela motorn rasar annars. Är troligtivs en packbox som läker. Ja, det är nu inte en sådan man sätter på taket för att lasta grejer i utan något som möjligtivis ligger i motorn någonstans. Förhoppningsvis kostar denna säkerligen lilla grej inte multum att laga/byta eller vad man nu gör. Eftersom det är helg så vet vi ju inte det förrän på måndag heller. Min spontana tanke igår var dock att köra bilen rätt till soptippen. Fortfarande är tankarna där. Gissar dock att efter vi fixat det här så åker det ut en annons på blocket. Gissar också att ingen som läser min blogg är en potentiell köpare. Eller kan jag locka er med att köpa en prima passat?? Garanterat rostfri :)






Kommentarer
Postat av: Julia

Lägg upp bilder! Jag vill se, jag vill se!!! :-D Be Jonas ta en bild!



Jag har ju 9 kg kvar tills vikten jag sa från början men jag får panik för jag känner verkligen att jag inte kommer vara nöjd eller se ut som jag trodde då.. Eller jag vet inte, jag kanske är jättenöjd om 5 kg, men det tvivlar jag på.. Min PREnet-rådgivare trodde inte ens att jag skulle behöva 9 kg till och det är många som säger det. Men vi får väl se vart jag hamnar i slutändan!

2011-02-20 @ 22:06:43
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0