Done

Ja äntligen är tentan gjord! Bara 2 veckor kvar till nästa... I helgen blir det dock inge plugg. Tänker inte ens titta på en endaste bok.
Förhoppningsvis klarade jag den också. Är det något jag avskyr så är det att vänta på tentaresultat. Varför kan de inte ha det färdigt direkt efter helgen. Petitess att de nog inte fått tag i den ens då.

Har hunnit med 30-årskalas idag också. Precis hemkommen från jonas syster. Inget klagomål på fikat inte. Turligt nog hade hon (ovanligt nog) inte bakat så många sorter. Oturligt nog var en av sorterna min favorit. En kaka med valnötter. Åhh så god den är. Ändå sammantaget, en semla och 2 bitar av nötkakan är väl inte så värst. Nog har jag fått i mig mer än så många gånger. Det stillade nog mitt undermensensug som mitt innanmensen sug nu gått över till. Iaf ett tag.

Funderar på Bodypump imorgon. Kan nog behöva förbränna lite av veckans onödiga kaloriintag. Måste nog stilla mitt styrketräningsbehov också. Jag har gjort några armhävningar och lite utfall nu i några dagar bara för att. Alltså, här hemma på golvet. Och nu pratar vi armhävningar på knäna, inte tårna. Men ändå. Armhävningar, frivilligt. Bara sådär för att jag känner för det. Nä nu har det blivit någe galet med mig :P

Kommentarer
Postat av: Britta

Hoppas tentan gick bra!



Vad är det för valnötskaka?

Jag älskar nötter i oändlighet och blir väldigt nyfiken : )

2011-02-12 @ 13:10:09
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0