Vi mot bilen 1-0

Åh så bra. Det blir nog inte så dyrt att fixa bilen. Troligtvis bara termostaten som behöver bytas. När det är väldigt kallt ute så har bilen aldrig riktigt gått upp i värme vilket visst lett till kondens och därför har oljetrycket stigit. Det borde vara fixat på några dagar :) Känns som en seger mot bilen. Nu fick du inte trycka ut mer pengar från oss! :P

Vår skrotbil är inte fullt så skrotig ändå :P Egentligen borde den inte alls vara särskilt skrotig. Den är ju ändå inte lastgammal.

Idag håller jag återigen Ellen hemma från dagis. Magsjukeattack igen. Nu drabbas alla som inte drabbades sist. Som vanligt försöker jag undvika att drabbas alls. Jag har tenta på måndag som jag måste fixa på något vis. Om det blir magsjuka här innebär det också att jag inte kan åka till mamma. Sen så är ju magsjuka också det värsta man kan få. Usch! Ingen som visste om min avsky för magsjuka va? :P


Kommentarer
Postat av: Nicolayhedda

I love this page.

2012-01-27 @ 12:38:54
URL: http://nicolayhedda.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0