Paus i plugget

Ett litet inhopp här mitt i plugget. 2 dagar kvar till tentan. Om jag nu kan göra den. Får inte tag i någon som kan skicka den. Mitt hopp nu är att den går att faxa på måndag när hon som brukar skicka tentorna är tillbaka från semestern. Iofs så vet jag inte om jag kommer att fixa den även om jag lyckas få hit den.
Att gå skola är verkligen en extrem stressfaktor. Jag vill jobba istället. Nog för att det gör jag ju, också. Men nu menar jag bara jobba. Eller allra helst vara föräldraledig. Jag vill inte ha några fler barn dock. Har inte riktigt kommit på hur det hela ska gå ihop då. Får klura mer på det :P Men tänk vad skönt det är. När man är föräldraledig tycker man att man har mycket att göra när man ska hälsa på folk, gå på stan, städa mm. När man jobbar/pluggar skulle man göra allt för att ha tid att hälsa på folk och gå på stan. Lite extra tid över till städning hade inte varit helt fel heller. Önskar att jag njöt mer av ledigheten jag hade förut. Hade jag vetat vad som väntat hade jag gjort det. Det är skönt att vara uttråkad. Jag vill bli uttråkad nu! Nähäpp. Just det ja. Inte tid till att vara uttråkad... Så var det med det.
Nä ucsh. Nu låter det som att jag tycker synd om mig själv. Det gör jag inte egentligen. Eller ja kanske lite. Hade varit skönt om skolan hade varit lite lugnare.

Lyckades iaf ta en stund ledigt från pluggandet igår när vi var med mamma till stan för att besöka marknaden. Hittade mig ett par nya täckbyxor. I storlek M! Haha. Lycka! Kanske inte ska tillägga den lilla delen att de är stora i storleken. Är inte ofta det händer iaf att jag får på mig storlek M på nedre delen av mig. Att de säkerligen motsvarar storlek L förtränger jag.

Snart bär det av till Sussie för fortsatt pluggande. Ibland har man tur. Jag ska få äta en av hennes underbara tårtor! Jag klagar inte! Åhh så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0