Dag 0

Nu är den gjord. Kändes otroligt nog rätt bra! Vilken lättnad. Idag är jag på bra humör. Igår kväll var jag inte det. Skolan gjorde mig bokstavligt talat på kasst humör. Jag var så säker på att jag inte skulle fixa tentan. Jag var helt säker på att jag inte klarat förra tentan heller. Jag blev helt galet sugen på godis. Och inte vilket som helst. Utan det skulle vara de där ovala mjuka godisarna som är till hälften till gula och hälften bruna och smakar ungefär som banana skids. Det är ju så otroligt goda. Tog mig en promenad till coop för att köpa. Hade börjat plocka i påsen när jag insåg att de var ju slut(!) Åh nej. Köpte det jag hade plockat. Gick hem och satte mig i bilen för att påbörja jakten på mitt godis. Kvantum var nästa destination. Fanns de där då? Nej inte det. Köpte nötter istället som tröst. Cashew med smak av sourcreme and onion. Mmm. Vidare bar det av till godishuset. Till min lycka så fanns det kvar. Köpte ett antal såna plus lite extra. Jag menar, är man på godishuset så måste man ju passa på.
Nu hade jag alltså 2 godispåsar plus en påse med nötter. Tror ni jag åt en massa då? Nä, inte det. Tappade helt suget efter några godisar. Blev illamående istället. Men snälla nån. Nu hade jag offrat en timma för att köpa godis och så äter jag inte ens upp dem. Tog igen det med att äta godis till frukost i morse när jag steg upp klockan 5 för att plugga. Tur att jag hann köra ett pass ikväll. Det sedvanliga måndagspasset som är mina favorit. Bodystep.

Efter tentan kom jag hem till ett nystädat hem. Åhå. Det är inte varje dag. Älskar doften av nyskurat!
Innan mitt möte på internet med min grupp i patientfallen hann vi ta en svängom på isen. Bidde lite skridskor för barnen och lite springa och glida på skorna för mamman och pappan. 4 grader och strålande sol. Då vill man vara ute mest hela tiden.

Mötet med mina gruppkompisar gick bra. En av dem hade gjort nästan hela jobbet med presentationen till redovisningen imorgon. Tack så mycket, ja! Inte ledsen för att hon är i min grupp direkt.

Inte konstigt att mitt humör är på topp. Tur att ni inte såg mig igår :P

Kommentarer
Postat av: sussie

Skönt att tentan kändes som det gick bra! :0) Du borde ju få tentasvar från den andra tentan vilken dag som helst nu och det är säkerligen ett G! Surt det där med godiset när du faktiskt spenderat en hel timme på letandet. Fattar dock inte vilka godisar du menar. Jag köpte godis idag.. men jag tror inte jag gillar godis längre..känns faktiskt väldigt konstigt! Jag som verkligen ÄLSKAT godis!

2011-03-01 @ 02:44:55
URL: http://sussiesgodsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0