Frosseri

Jo alltså. Händelserik helg. Har iaf varit i frosserins tecken. Typ. Kroppkakor (eller ja, inte ens en hel) på lördag. Köttsoppa med lite godis, glass och chips med dip till efterrätt på söndag. Ovanpå det. Ingen träning. Gissar vi på att jag lagt på mig lite under helgen? Gör inget dock. Ibland behövs det bara. Och jag har bestämt mig för att jag ska inte få dåligt samvete för att jag äter.

Idag är det återigen vardag med pulver resten av veckan så att jag når mitt mål. I lördags hade jag 1.1 kg kvar. Kan nog ha ökat lite i helgen.

Idag var det premiär för Indoor Walking. Ungefär som spinning men på en crosstrainer. Helt okej. Inte riktigt lika jobbigt som spinning dock. Lär nog bli fler gånger iaf. Träningsvärken från i fredags är äntligen borta. Måste ju ha tränat bort den(?!)


Kommentarer
Postat av: Britta

Jag är nyfiken på det där med indoor walking, dock har vi inte det på iksu..



Hur många är man? typ 30?

ändrar man hastighet och nivå?

rättare sagt: funkar det som ett spinningpass med instruktör och allt?



kör man bara framåt steg eller går man bakåt något? : )

står man något och bara trampar utan armar?



åh jag blir så nyfiken!

2011-01-25 @ 15:04:34
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0