Uppdatering

Har haft en riktigt bra helg!

En fredag på Boden Alive med familj och vänner. En lördag på stranden med trerättersmiddag och tältövernattning som en del av en överraskning ordnat av en vän. En söndag med dop och fika.

Det är nu iaf en mycket sliten Mari som skriver. Jag har inte druckit två dagar på raken sedan jag var 20. Jag har knappt sovit något de senaste 4 nätterna. Nu blir det sängen och S, du kanske får en mer utförlig beskrivning imorgon. Då är jag ledig. Inge jobb, inge skola och inga barn. När hände det sist? Bara vara hemma.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Härligt! Hör av dig, så kanske vi kan ta en fika och hitta på något! :0)

2011-07-04 @ 02:00:29
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: Storasyster

Vill bara tala om att jag är less på att läsa denna uppdatering varje dag i en hel månad ;) Vill läsa nåt nytt :)

2011-08-04 @ 07:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0