Bra igen

Det var då en kort magsjuka. Vid 12 åt hon som vanligt igen. Vid 2 gick vi ut på en promenad för att få lite luft och Fanny orkade då springa omkring som vanligt.

Någonsstans så försöker jag inbilla mig att hon inte hade magsjuka. Kanske var förstoppning eftersom hon var väldans hård i magen och hade ont långt ner. Plus att det luktade inte magsjuka. Luktade knappt nå alls. Var som bara vätska som var antingen gul eller genomskinlig. Visst är allt detta sant men om det nu är så att man kräks under maksjuketider så kan man nog nästan anta att det är magsjuka. Dock försöker nog min hjärna intala mig att det inte är det för då kan ju inte jag få det. Får väl se om min hjärna lyckas.

Spritar hur som haver överallt och alla ändå. Någon som är förvånad? Nä, jag trodde nog det.

Dåligt är ju att jag får ställa in natten i Vändträsk, fikat med en vän och middag med en annan vän som fyller år.

Förhoppningsvis behöver jag inte ställa in tentan på måndag. Det går liksom inte. Måste fixa den nu! 



Kommentarer
Postat av: sussie

Tydligen kan barn få kräksjukan och bara spy en gång, sen är det över. Så vi får hoppas hon mår bra nu och att hon bara behövde vara sjuk några timmar! Synd bara att behöva ställa in så mycket planerat men huvudsaken är ju att ens barn är friska och mår bra!

2011-03-17 @ 22:49:07
URL: http://sussiesgodsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0