Ett sånt där igen

Det blir ett till sånt där varannandaginlägg som börjar med "igår gjorde jag..."

Igår gjorde jag bort det fjärde seminariet. Bara tre kvar nu i den här kursen iaf.
Tränade lite Bodystep med ett redan ont knä. Genialiteten i det draget går att diskutera. Ont knä och hoppa är ingen bra kombination. Körde ganska lugnt för att spara det. Kändes inte som en bra idé att paja knät så jag inte kan träna på flera dagar.
Iväg bar det sedan till träsket. Då kommer vi alltså till idag.

Som spenderats med mamma bland annat ute vid grillen. Tänk att falukorv kan bli så mycket godare när den grillas. Är inte alls nå längre förtjust i det. Makaroner och korv har tappat sin tjusning. Äter aldrig det nu för tiden. Har nog varit för många "vad ska vi äta till middag idag, äh vi kör väl på nå enkelt som korv och makaroner"-dagar.
Buss tillbaka till Luleå. Gratis för alla vi som råkar vara tjejer idag. Det är ju faktiskt vår dag idag. Och semlans. Direkt upp på stan för inhandel av present till kusin son fyller år imorgon. Alltså barnens kusin.
Vidare till en vän som har sin födelsedag idag. Såg film och åt en massa onyttigt. Ingen ovanlighet med onyttigheter de senaste veckorna. Måste skärpa mig nu. Inte för att jag får dåligt samvete utan för att kroppen mår ju för tusan inte bra av det. Är konstant trött. Träning imorgon. Det brukar få mig på andra tankar.

Märk väl att jag inte skrivit plugga. Iofs så har jag pluggat lite idag men det kan man knappt räkna. Då kan ju alla räkna ut vad jag gör imorgon. Just det. Pluggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0