Jaaaaaaa

Jaaaaa, jag fick VG i galenisk farmaci!!! Tentan jag gjorde sista februari. Åh så skönt det är när man klarar tentor. Speciellt när man får VG. Hade nästan glömt hur det kändes :P Hela första året hade jag VG på alla tentor utom 1 som jag inte gjorde. Och fortfarande inte har gjort. Sen gick det som neråt. Nu är iaf 2 av 3 tentor avklarade från förra terminen. Nu är det bara kvar alla den här terminen. Eftersom jag fick mitt första U så kan man säga att jag har kvar alla tentor den här terminen. Vilket är 4 stycken. Efter måndag är det förhoppningsvis bara 3 kvar. Sen har jag lite planer på hur jag ska fixa de 2 som jag har kvar sen tidigare. Den ena efter sommaren och den andra till hösten.

Bäst att återgå till plugget då så inte planen fallerar.

Det där VG:t gjorde iaf min dag så mycket bättre och ger mig iaf lite av pluggmotivationen tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Grattis! Jag är glad för din skull ;)

2011-03-18 @ 16:44:15
Postat av: sussie

Vad kul! Grattis! Måste kännas underbart! :0)

2011-03-18 @ 17:24:47
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: lilla storasyster

Grattis :) Du är så duktig

2011-03-18 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0