Jag sa ju det!

Men det är ju det jag säger. Ännu en gång fick jag åka buss på halv biljett. Jag måste ju se ut som 20 *mallig*
Fast nu börjar jag liksom bli lite orolig att jag ser rent utav barnslig ut.

Tog en skön promenad hem efter bussresan. Bara för att komma hem och se Luleå förlora. Men s**t också.
Där försvann husfriden.

Jo, jag vet att jag varit slö med uppdateringen. Blir så när jag inte pluggar lika mycket. Mycket plugg är lika med mycket tid vid datorn är lika med en del pauser med att göra annat för att undvika att somna. Lite mindre plugg är lika med göra en massa annat istället. Idag har en massa annat inneburit hårklippning (jag har alltså varit den som klipper, inte blivit klippt) apotekstur och korvgrillning.

Har lite bilder från helgen som jag så stort hade planerat att lägga upp i bloggen. Har inte ens lyckats få in dem i datorn. Då kan jag istället stjäla en från storasyster.

Den osminkade och inte så smickrande sanningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0