Modella

Nu har den ovilliga knäppt kort på mig. Fattar inte hur han kan tycka att det är så jobbigt. Kan aldrig vara för att han måste knäppa typ 30 kort och jag blir nöjd med kanske 3. Jag och foton går inte ihop. Antingen ser jag ut att vara hög, trött eller allmänt sliten. Jag måste alltså se väldigt sliten ut egentligen. 9 kort av 10 kan ju inte ljuga :P





Och ändå tar jag med ett kort där jag ser sliten ut. Så vi kan väl säga att sanningen är att jag blir bra på 1 av 20. Modellkarriär är nog inget för mig.

Jonas tyckte iaf att det var bra att den inte var svart. Hans ord var annars dock att "den var ju annorlunda" med ett snabbt tillägg "men fin ändå". Haha.

Kommentarer
Postat av: sussie

Agerar smakråd! Den var jätte snygg dock gillade jag inte färgen, för visst är den grön? Kanske är snyggare färg i verkligheten? Jackan som helhet var iaf. snygg! :0)

2011-03-13 @ 18:08:13
URL: http://sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: sussie

Dock kan jag inte hålla med om att du blir dålig på kort. Du blir ju alltid bra kort!

2011-03-13 @ 18:09:35
URL: http://sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: Storasyster

Håller med föregående talare, har aldrig sett ett dåligt kort på dig ;)

2011-03-14 @ 08:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0