Näääää

Attans också!! Nu har nog magsjukan gjort sitt intåg här med. Suck. Stor suck. Finns inget jag hatar mer än den.

Fanny har ont i magen och har kräkts en gång för en timma sedan. Redan då bara gul vätska, galla antar jag, så jag hoppas verkligen hon slipper kräkas så mycket. Kommer att göra så ont då.
Bara vänta och se om det blir någe mer och om vi övriga får den. Har ju hänt förut att Fanny haft magsjuka utan att vi fått det. Man kan ju alltid hoppas iaf!

Jag är ju känd för att leva på hoppet...


Kommentarer
Postat av: lilla storasyster

Hej gumman.. hoppas verkligen inte att det är galla hon spyr, för det är nåt av det värsta man kan göra.. fy vad det smakar och bränner.. hade det själv lördagkväll.. var nog nåt i vinet jag drack.. Sitter och ryser när jag tänker att det är galla hon kanske spyr.. fy 17.... Hoppas det inte blir värre eller att ni andra får nåt.. Håller tummarna.. Kramen på er

2011-03-17 @ 08:36:37
Postat av: Gammelmostern

Nu när hon kräktes andra gången så var det genomskinligt iaf. Försöker få i henne vatten. Hon vill äta också men jag tror inte att det är någon bra idé. Iofs så verkar det gå 1 ½ timme mellan gångerna hon spyr om hon fortsätter följa samma mönster.

2011-03-17 @ 08:43:23
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Ska det inte stå "bloggägaren" ovan ist för "gammelmostern??? Jag bara undrar... ;)

2011-03-17 @ 15:32:50
Postat av: Bloggägaren

Äsch glömde ändra ju. Inge ovanligt :P

2011-03-17 @ 18:42:20
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Macey4046

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-06-07 @ 10:42:31
URL: http://macey4046.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0