Ni höll

Ni måste ha hållt både fingrar och tår för det kändes bra iaf. Borde ha klarat tentan. Måste ha klarat den.

Vila från skolan är det dock inte någe tal om. I övermorgon ska patientfall redovisas och rollspel utföras. Efter de här extremt intensiva veckorna/månaderna (har totalt tappat greppet om tid) så tänker jag inte plugga ens en gnutta i helgen. Min plan är istället att baka till Ellens födelsedag som närmar sig och såklart även ett besök till Vändträsk.

Har för första gången lagt upp annonser på tradera. Har 3 stycken ute. Nu ska jag inte handla utan sälja. Måste sälja ut några produkter från mitt Mary Kay lager som har utgångsdatum i slutet av detta år. Får välan se hur det går. Om man får blodad tand och börjar sälja ut halva bohaget :)

Nu ska jag ha ett snack med min mage om att den inte ska börja bli känslig för laktos igen. Det går inte jag med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0