Suckar lite mer

Sucken hördes ända till Boden. Det var ju det jag förstod.

Nu är jag (och mina gruppkamrater) färdig(a) med powerpointprentationen till redovisningen av patientfallen i Umeå på måndag. Nu är det kvar att sammanställa lite fakta till rollspelen. Sen måste jag givetvis plugga till omtentan nästa måndag. Har givietvis patentfall som ska redovisas 2 dagar efter tentan också.
Jo, jag vet att jag gnäller. Men jag håller på att bli tokig. Det blir aldrig någon paus. Att plugga från det man stiger upp i princip tills man lägger sig kanske funkar i någon vecka men nu har jag gjort det i väldans många. Känns som att det aldrig tar slut.

Nu är det färdiggnällt för nu ska jag till träsket och spendera en natt där för att återvända hem imorgon bitti.
För ännu mer plugg. Suck. Nu lovar jag att den hördes ända till Skellefteå.

Kommentarer
Postat av: lilla storasyster

Jahaaaa.. var de det som lät ;)

2011-03-10 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0