Lite mer av lördagen

Gårdagen bestod ju inte bara av Bodypump.

Medan Jonas lagade bilen var jag duktig och tillagade en lördagsstek. Ugnsstekt rostasfilé med ugnsstekt potatis och rotfrukter. Till det rödvinssås. Gissa att det var gott! Ibland kan hon den där Mari :D



Mina planer var att plåga Jonas med melodifestivalen. Tur för honom så ringde en vän jag inte träffat på länge och frågade om jag inte ville komma till henne och se den. Blev lite vin och cider till och sen bar det av till en fest till stan. På väg till festen mötte vi Alexander Bard. Inte ofta man ser kändisar här i stan. Jonas blev konstigt nog inte imponerad. Inte heller de som var på festen för de hade ingen aning om vem det var(!?) Hur kan man inte veta det. Nu kanske då alla förstår att de flesta på festen var betydligt yngre än oss. Kände sig nästan medelålders i jämförelse. Blev inte långvariga där. Vi gick dit endast för att träffa en annan vän (bekant) som jag inte heller sett på jättelänge. Vidare därifrån till Allstar för att träffa ytterligare en vän (bekant). Och kan ni gissa. Jag har inte träffat honom på länge heller!
"Jösses vad du har gått ner i vikt" var standarsfrasen. De som ser störst skillnad är ju de man inte träffat under viktnedgångsperioden. Vilket nog är ganska många egentligen. Jag umgås nästan aldrig med någon. Det är nästan bara S som har nöjet att njuta av mitt sällskap :D. Eftersom vi pluggar ihop. Har alldeles för lite tid över för mina vänner. Jag vill ha mer tid. Ge mig mer tid nu! Dygnet får mer än gärna utökas några timmar. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, madrasserna behåller vi! Eller vi fick ju ett "presentkort" på en ny bäddmadrass i julklapp av Simons mamma :-) Så vi ska bara bestämma oss för vilken så får vi det nytt! Vill ju ha tjocka och en som täcker hela sängen då jag hatar den där skarven!

2011-02-07 @ 20:57:24
Postat av: Julia

Nä, madrasserna behåller vi! Eller vi fick ju ett "presentkort" på en ny bäddmadrass i julklapp av Simons mamma :-) Så vi ska bara bestämma oss för vilken så får vi det nytt! Vill ju ha tjocka och en som täcker hela sängen då jag hatar den där skarven!

2011-02-07 @ 20:57:38
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0